Loven om tiltrekning

verktøyet for å forstå The Secret

av (forfatter) og Kari Kahrs (gjendikter).

Lille måne 2007 Innbundet

Boken tar for seg hvordan man kan bruke loven om tiltrekning mer bevisst og til sin egen fordel. Forfatteren gir råd om hvordan man kan unngå å tiltrekke seg uønskede hendelser og hvordan man kan tiltrekke seg rikdom og overflod, idealpartner eller den perfekte jobben. Med henvisninger og anbefalt litteratur.

Er du også blitt grepet av Rhonda Byrnes Hemmeligheten? Her er arbeidsboken til den bestselgeren som er blitt et fenomen av en selvutviklingsbok som vi ikke har sett siden Den niende innsikt. Har du lagt merke til at alt du trenger og ønsker deg av og til bare faller på plass "av seg selv"? Eller at du har møtt noen på gaten noen få minutter etter at du tenkte på nettopp den personen? Denne arbeidsboken hjelper deg blant annet å ... gi slipp på uoppnåelige og unødvendige ønsker og "behov" ... skape nytt liv i arbeidsdagen din og oppdage din drømmejobb ... øke din velstand og mening med livet "Hvilken enestående bok! Forfatterens korte og enkle oppskrift for å komme nærmere det du begjærer, vil slå ut i full vigør for den som følger hans metode. Prinsippene i denne boken bør du ta med deg i hverdagen - resultatene vil ikke vente på seg!" ZEV SAFTLAS, forfatter av Motivation That Works og grunnlegger av www.empoweringMessages.com.

Forlag Lille måne

Utgivelsesår 2007

Denne teksten røper noe fra handlingen i en bok. Klikk for å vise teksten.

• "Silva-metoden - slik henter du frem geniet i deg" av José Silva
  • "Pustens mirakel - helbred deg selv ved hjelp av ditt eget åndedrett" av Andy Caponigro
  • "The power - the secret" av Rhonda Byrne
  • "Alt sitter i hodet - hvordan få et bedre liv med NLP" av Trine Åldstedt
  • "Inn i sirkelen - en russisk psykiaters møte med sibirsk sjamanistisk visdom" av Olga Kharitidi
  • "Kunsten å lede seg selv - ny innsikt - bedre gjennomslagskraft" av Randi B. Noyes
  • "Du har kraften i deg - din indre kraft er kjærlighetens vei" av Louise L. Hay
  • "Du får alltid det du ber om" av Esther Hicks
  • "Du kan helbrede ditt liv" av Louise L. Hay
  • "Møt din skytsengel - en innføring i å møte din unike kraft" av Märtha Louise
  • "Kunsten å lese tanker - hvordan du forstår og påvirker andre uten at de merker det" av Henrik Fexeus
  • "Lev her og nå! - lev i nået - få ny energi og balanse" av Eckhart Tolle