Alt sitter i hodet

hvordan få et bedre liv med NLP

av (forfatter) og Vivian Songe (medforfatter).

Kagge 2009 Innbundet

NLP (Nevro Lingvistisk Programmering) er læren om hvordan sanser, språk og handlinger påvirker hvordan vi forholder oss til, og er med på å skape, vårt eget liv. Forfatteren mener at denne metoden kan hjelpe deg til å skape de forandringene du vil ha, oppdage hva du virkelig vil, få motivasjon og entusiasme, gi slipp på angst og andre uønskede følelser, bli venn med deg selv, få personlig vekst og tilgang på dine indre ressurser. I boken presenteres ti regler som skal hjelpe deg til å nå dine mål.

Med NLP får du frem de beste ressursene i deg selv! Skap de forandringene du selv vil ha, oppdag hva du virkelig vil, få motivasjon og entusiasme, gi slipp på angst og andre uønskede følelser, få personlig vekst og tilgang på dine egne ressurser. Om du føler du har bekymringer, dårlig samvittighet, dårlig selvtillit, problemer med stress, røyk, alkohol eller vekt, så er NLP metoden å bruke. NLP (nevrolingvistisk programmering) er læren om hvordan sanser, språk og handlinger påvirker hvordan vi forholder oss til eget liv. Vi har alltid et mye større potensial enn vi utnytter.

Forlag Kagge

Utgivelsesår 2009

Her kan boken bestilles:

• "Fra frosk til prins - nevrolingvistisk programmering (NLP)" av Richard Bandler
  • "Tenk deg til suksess - nå dine mål med effektiv NLP og psykologi" av Sigurd Stubsjøen
  • "Balansekvinnen" av Kristin A. Norenberg
  • "Ubegrenset kraft - nevrolingvistisk programmering (NLP)" av Anthony Robbins