Ånd og energi

det menneskelige energisystemets språk om hvorfor vi blir syke og veien til helbredelse

Hilt og Hansteen 1997 Innbundet

Siden 1983 har forfatteren arbeidet som medisinsk intuitiv. Det betyr at hun bruker sin intuitive evne til å hjelpe folk med å forstå den følelsesmessige, psykologiske og åndelige energien som ligger til grunn for sykdommen eller livskrisen deres. I denne boka viser hun forbindelsen mellom følelsesmessig og åndelig stress og spesielle sykdommer. Har register.

Forlag Hilt og Hansteen

Utgivelsesår 1997

• "Kropp, sinn og ånd - ta ansvar for egen livskvalitet" av Caroline Myss
  • "Healernes verden - en reise i virkelighetens mirakler" av Leonard Dobrzanski
  • "Kropp uten alder, sinn uten tid" av Deepak Chopra
  • "Templene på den andre siden - i visdomshallene bak denne verdens slør" av Sylvia Browne
  • "Erkeenglenes kraft - når du oppretter kontakt med erkeenglene, kommuniserer du med sterke kosmiske krefter som samarbeider om å forme universet" av Theolyn Cortens
  • "Spontan helbredelse - kroppens iboende og ubegrensede evne til å helbrede seg selv" av Andrew Weil
  • "Dine åndelige kontrakter - vekk ditt guddommelige potensial" av Caroline Myss
  • "Bestem din skjebne - ni åndelige prinsipper for å skape det livet du ønsker" av Wayne W. Dyer
  • "Krystallhealing" av Liz Simpson
  • "Din magiske kraft - sjenerøse handlinger kan skape mirakler" av Caroline Myss
  • "Sjelens håndbok - en kjærlighetsfylt veiledning i det åndelige liv" av Gary Zukav
  • "Krystallenes univers - et redskap til selvutvikling" av Jette Holm