Langsomt lukker jeg døren

av (forfatter) og Helene Limås (oversetter).

Vigmostad Bjørke 2020 Innbundet

Kjærligheten kan ha ufattelige konsekvenser. En ny rørende og vakker roman fra Linda Olsson. Helga lukker forsiktig døren til huset hun har bodd i de siste sju årene. Hun har gitt det bort, til en ung mann og hans lille datter. Men før hun forlater stedet for godt, tar hun for siste gang en tur til Hamilton Beach, stranden hvor hun har funnet trøst etter en fantastisk kjærlighetshistorie som startet i Paris for åtte år siden. En kjærlighet som fikk enorme konsekvenser for hele hennes tilværelse. Først et lykkelig familieliv, et elsket barn og så en katastrofe som sønderslo hele hennes eksistens. Er de mulig å finne tilbake til seg selv etter at tragedien har rammet? Og tør man å bli glad i andre mennesker på nytt?

Linda Olsson (f. 1948) vokste opp i Stockholm der hun studerte jus. Hun har blant annet bodd i England, Kenya, Singapore og Japan før hun slo seg ned på New Zealand. Linda Olsson begeistrer millioner av lesere over hele verden med sine bøker. Debutromanen hennes, La meg synge deg stille sanger, kom på norsk i 2008 og solgte i flere hundre tusen eksemplarer.

Forlag Vigmostad Bjørke

ISBN13 9788241951046