Kunsten å sjekke

slik får du den du har lyst på

av (forfatter) og Hege Frydenlund (oversetter).

Schibsted 2010 Innbundet

Forfatteren gir deg her 168 konkrete og praktiske tips om hvordan du kan lykkes med romantikken. Tipsene baserer seg på ikke-verbal kommunikasjon, sosial manipulasjon og psykologisk påvirkning.

Hvor mange har ikke gått på myten om at man må ha vaskebrettmage eller se ut som en Playboy-modell for å lykkes i kjærlighetslivet? I Kunsten å sjekke får både menn og kvinner det verktøyet de behøver for å oppnå fremgang i det utfordrende sosiale spillet som vi kaller flørt og sjekking. Med sine unike kunnskaper i ikke-verbal kommunikasjon, sosial manipulasjon og påvirkning har Henrik Fexeus gitt oss 168 konkrete og praktiske tips. Med humor og glimt i øyet beskriver Henrik veien fra flørt til date i tre skritt: tiltrekning, relasjon og forførelse. Boken er kjemisk fri for slitne sjekkefraser og oppvartningsknep. Den store hemmeligheten er i stedet innstilling og holdning. Og når du har lært deg dette skikkelig, har du verdifulle kunnskaper som verken silikoninnlegg eller medlemskap i treningsstudio kan konkurrere med.

Forlag Schibsted

Har begynt å legge merke til alle bøker med ordene "kunsten å ..." i tittelen og har oppdaget at det er forbløffende mange av dem, så derfor samler jeg dem i ei lita lista! Bare på gøy. Mp også innrømme at jeg har til gode å lese de fleste av disse

• "Kunsten å lese tanker - hvordan du forstår og påvirker andre uten at de merker det" av Henrik Fexeus
  • "Gudfaren - de ukjente årene" av Mark Winegardner
  • "Anken" av John Grisham