Kroppsspråk

forstå det som ikke blir sagt

Kagge 2017 Innbundet

Petter Schjerven med Norges morsomste og beste guide til kroppsspråkets verden!
Kroppen vår røper utålmodighet, sinne, hengivenhet eller underdanighet. Gjennom kroppsspråket kan du vinne andres tillit, eller skape avstand mellom deg selv og andre. Kroppsspråket avslører den herskesyke og den forelskede. Visste du at det finnes lykkelig gange, troverdig holdning og at avstanden blikket sendes fra avgjør om du blir oppfattet som vennlig eller flørtende? Og kan egentlig kroppen avsløre om du lyver?
Petter Schjerven tar leserne med inn i kroppsspråkets mange hemmelige rom og irrganger. Gjennom morsomme eksempler og historier fra eksperter blir vi kjent med forskjellige sider av kroppsspråket: Enten det er etterforskeren, psykologen, retorikeren eller skuespilleren som røper sine triks.

Forlag Kagge

Utgivelsesår 2017

• "Norske standarder - en endelig avslutning på meningsløse diskusjoner" av Martin Aas
  • "Dansende bjørner - lengselen etter tyranniet" av Witold Szabłowski
  • "Menneskets grunnstoffer - byggeklossene vi og verden er laget av" av Anja Røyne
  • "Fra englisc til English - et språk blir til" av Kristin Bech
  • "Norske ødegårder - historien om stedene vi forlot" av Øystein Morten
  • "Geografiens makt - 10 kart som forklarer verden" av Tim Marshall
  • "Urmakeren i Auschwitz" av John Donoghue
  • "Heng ham ikke vent til jeg kommer - en morsom bok om norsk språk og tegnsetting" av Per Egil Hegge
  • "Om tyranni - tjue ting vi kan lære av det tjuende århundre" av Timothy Snyder
  • "Nostalgisk ordbok" av Petter Wilhelm Blichfeldt Schjerven
  • "Falken" av Tom Egeland