Kenneth

historia om Kenneth Sivertsen

Samlaget 2013 Innbundet

Historia om Kenneth Sivertsen er ei historie om eit uvanleg talent, absurde innfall og ville påfunn, intense kjærleikshistorier, men også om alt som kan bryte ned eit menneske.
Kenneth Sivertsen døydde julaftan 2006, berre 45 år gammal. Mange hugsar ein brutal nedtur og eit halvt hovud, men Sivertsen var mykje meir enn eit fall for open scene. Han var gitarist, komponist, songar og humorist. Han voks opp på Mosterøy i Bømlo, med Jesus og englar som ein sjølvsagd del av kvardagen. Alt som 22-åring skreiv han sin første symfoni. Kenneth Sivertsen var klassisk komponist, skreiv viser, spelte med dei fremste amerikanske jazzmusikarane, vart rikskjendis som kabaretartist saman med kjærasten Herborg Kråkevik og turnerte ein periode saman med 47 teddybjørnar.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2013

Omtalt person Kenneth Sivertsen

En grei gjennomgang av Sivertsens liv. Synes hun får fram mye om hovedpersonen. Enkelt og greit nynorsk. Kildene kunne kanskje kommet mer til orde selv? Mer av en hyllest enn noe annet, og spiller virkelig opp til myten om den plagede kunstneren som er for var for dette livet.

Her er fagbøker jeg hadde glede av i 2013. Noen av titlene har omtaler.