Impossible

Speak 2009 Paperback

Se på denne utgaven hos amazon.co.uk Kjøp boka hos ark.no

Forlag Speak

Utgivelsesår 2009

Format Paperback

Jeg likte veldig godt denne boken, faktisk helt fra begynnelsen av, så det var veldig kjekt! Det var en litt annerledes bok en det jeg pleier å lese, så det var faktisk veldig kjekt. Jeg var så heldig og fikk denne boken av søsteren min i pakkekalenderen vi hadde desember 2015, det er jeg veldig glad for, for jeg syns boken var veldig kjekk.

Boken handler om Lucy som er sytten år gammel og finner ut at det kanskje er en forbannelse som ligger over slekten hennes, hver jente i familien blir gravid når de er sytten år og blir "gal" etter fødselen, alle får jentebarn. Nå er det Lucy sin tur, hun vet ikke hva hun skal syns om denne oppdagelsen, hun greier ikke helt å tro på det, men bestemmer seg for å prøve å oppheve forbannelsen med å gjøre de tre oppgavene før barnet kommer. Det som er annerledes med Lucy er at hun har venner og fosterforeldre på sin side som har bestemt seg for å støtte hun, selv om det høres helt tullete ut med at det er en forbannelse i slekten hennes.

"And Lucy? It is absolutely okay with me if you need to keep some secrets. I've been thinking about this and decided that a best friend is someone who, when they don't understand, they still understand."

"There's something else you need to know. I'm not just your friend. I am completely in love with you."

Jeg har store planer om å få lest mer i år, jeg har veldig mange bøker jeg ønsker å få lest. Så jeg har satt opp en liste over de bøkene jeg ønsker å få lest, jeg ønsker så klart å lese noen julebøker før jul og i juletiden, men dem har jeg ikke satt opp på listen enda, får ta det når den tiden kommer.

Les mer her og se bilder

• "Prophecy of the Sisters" av Michelle Zink
  • "Knife" av R J Anderson
  • "Need" av Carrie Jones
  • "Leaving Paradise" av Simone Elkeles
  • "Wither (Chemical Garden Trilogy)" av Lauren DeStefano
  • "I'd Tell You I Love You But Then I'd Have to Kill You (Gallagher Girls)" av Ally Carter
  • "Across the Universe" av Beth Revis
  • "Wings" av Aprilynne Pike