Destined

2011 Heftet

Zoey er igjen trygg sammen med sin kriger og vokter, Stark. Men hun vet at kampen mot Neferet vil komme, og at hun må forberede seg godt. Bare Neferet vet at menneskegutten Aurox, er skapt for å være hennes viktigste våpen, men Zoey føler det er noe merkelig kjent ved han.

The latest instalment from the ever-scandalous House of Night sees Zoey and Stevie Rae trying to restore some order to their complex lives. But is that ever possible in the dark world of the House of Night vampyres?

ISBN13 9781907410109

EAN 9781907410109

Serie House of night (9)

Genre Fantasy

Jeg er litt usikker på hva jeg syns om denne boken. Den var grei, men også litt for langsom og treg, pluss at det var alt for mange forskjellige vinkler man fikk lese fortellingen fra. Fortellingen går i det samme, Zoey og vennene hennes må bekjempe ondskap og mørke, det er greit det, men ikke når det fortsetter og fortsetter. Jeg har blitt lei, men jeg ønsker å lese bokserien ferdig, for jeg er litt nysgjerrig på hvordan det hele ender.

Jeg har store planer om å få lest mer i år, jeg har veldig mange bøker jeg ønsker å få lest. Så jeg har satt opp en liste over de bøkene jeg ønsker å få lest, jeg ønsker så klart å lese noen julebøker før jul og i juletiden, men dem har jeg ikke satt opp på listen enda, får ta det når den tiden kommer.

Les mer her og se bilder

Bare house of night bøker

• "Revealed (House of Night)" av P. C. Cast
  • "Neferet's curse - a house of night novella 3" av Kristin Cast
  • "Redeemed - A House of Night Novel" av P. C. Cast
  • "Nyx in the House of Night - Mythology, Folklore and Religion in the PC and Kristin Cast Vampyre Series" av P. C. Cast
  • "Lenobia's vow - a house of night novella" av Kristin Cast
  • "Reddet" av P.C. Cast