Burned

av (forfatter) og Kristin Cast (forfatter).

Atom Books 2010 Heftet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos Akademika Se på denne utgaven hos amazon.co.uk Kjøp boka hos ark.no

Zoeys skjel er knust, og bare Stark kan hjelpe henne tilbake fra Annenverdenen, men for å klare det må han dø selv. Stevie Rae har en stor hemmelighet som kanskje kan hjelpe Zoe tilbake, men den truer samtidig med å sprenge hele Stevies verden. Zoeys skjebne ligger derfor i Afrodites hender.

Forlag Atom Books

ISBN13 9781905654826

EAN 9781905654826

Serie House of night (7)

Genre Fantasy

Jeg syns denne boken dessverre ble litt for langsom og litt kjedelig til tider for det skjedde ikke så mye, det var mest snakking og lite action.

Vennene til Zoey må fort komme opp med en løsning som kan hjelpe dem med å få Zoey sin sjel tilbake i kroppen hennes før hun forsvinner helt for dem. De har ikke lange tiden på seg, bare syv dager.

Jeg har store planer om å få lest mer i år, jeg har veldig mange bøker jeg ønsker å få lest. Så jeg har satt opp en liste over de bøkene jeg ønsker å få lest, jeg ønsker så klart å lese noen julebøker før jul og i juletiden, men dem har jeg ikke satt opp på listen enda, får ta det når den tiden kommer.

Les mer her og se bilder

Tittelen sier det meste.

Bare house of night bøker

• "Jaget - en house of night-roman" av P.C. Cast
  • "Dragens ed - en House of Night-fortelling" av P.C. Cast