Hoppe naken

Gyldendal 2007 Innbundet

Simon vil vere eit medmenneske. Saman med kjærasten pussar han opp ei rorbu på ei øy i havgapet. Målet er å kunne arrangere kurs, men lokalsamfunnet liker ikkje at næringslivet skal invadere øya. Skepsisen aukar då Simon også vil etablere eit whisky-destilleri i ein gamal fjøs, og då familien kjem på besøk, flokar alt seg til. Dette er den andre boka om Simon og Sunniva.

Ein sjeldant humørfylt roman om korleis det moderne mennesket kan trøtne på storbyståk og mas, korleis livet som innvandrar kan vere og korleis velsigninga ofte finnast ein annan stad enn der ein først trudde. Simon vil vere eit medmenneske. Saman med kjærasten slår han seg ned på ei øy i havgapet, der han pussar opp ei falleferdig rorbu. Med mange sengeplassar, storkjøkken og bar i kjellaren er målet å ta imot alskens kurs. Og som Simon seier det: .Dette er staden for ein skalla sogning med kuken på skeiva og systemutvikling opp i ræva.. Men rorbuveggane har sett fødsel, død og løynder ingen snakkar om, og lokalsamfunnet likar ikkje næringslivet og andre slaskar som kjem rekande. Skepsisen blir større då han går i gang med å etablere eit whiskydestilleri i ein gammal fjøs. Og då både familien og ein mystisk nisse kjem på julebesøk, flokar det seg verkeleg til. Simon må ut og ro. I ein sjeldant humørfylt roman viser Marita Liabø

Utgivelsesår 2007

ISBN13 9788205374973

EAN 9788205374973

Omtalt sted Sogn og Fjordane

Leste og uleste bøker i bokhylla

• "Under brua - roman" av Marita Liabø
  • "Tvillingen - roman" av Jonny Halberg