Helserevolusjonen

veien til en antiinflammatorisk livsstil

helheten, maten, forskningen, treningen, skønnnheten, innsikten

av (forfatter) og Hilde Agnete Sandnes (oversetter).

Pilar 2019 Innbundet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp bøker hos haugenbok.no Kjøp eller selg boka hos Bookis!

En vitenskapelig pageturner som kan forandre ditt liv
Boken alle snakker om - over ett år på topplistene i Sverige!

Betennelser - inflammasjon - virker å ligge bak mange av våre
vanligste folkesykdommer: fedme, diabetes, hjerte- og karsykdommer,
kreft og psykiske plager. Interessen rundt hvordan man praktiserer en antiinflammatorisk livsstil er sterkt økende. I Helserevolusjonen gir vitenskapsjournalisten Maria Borelius deg fem enkle og over-kommelige trinn for å bremse kroniske betennelser og plagene som følger med.

Maria Borelius er en prisbelønt vitenskapsjournalist og forfatter som har oppnådd enorm suksess med Helserevolusjonen. Boken er solgt til en rekke land og ble i 2018 nominert til Publishingpriset for beste faktabok. I 2018 vant Borelius Stora ToppHälsapriset og ble utnevnt til «Årets helsehelt» av 1,6 millionerklubben, som er et nettverk som fremmer forskning på kvinnehelse.

Forlag Pilar

• "Selvforsvar mot kreft - 10 grep du selv kan ta" av Øyvind Torp
  • "Spis deg fri - med Bright line eating" av Thompson Susan Peirce
  • "Musikk og hjernen - om musikkens magiske kraft og fantastiske virkning på hjernen" av Are Brean
  • "Glad igjen! - hvordan bli kvitt depresjon steg for steg" av Kristian Hall
  • "Endelig mandag! - 10 bud for å elske hverdagen og nå målene du har satt deg" av Petter A. Stordalen
  • "Hjernetrening - slik holder du hjernen i form" av Kaja Nordengen
  • "Stress og korleis leve med det - 9 historier, 14 tips" av Anne Gunn Halvorsen
  • "Hjernen & tarmen - om kroppens skjulte samtale" av Emeran Mayer
  • "Angst - hva er du redd for? Hvorfor er angsten viktig? Hva kan du gjøre med den?" av Peder Kjøs
  • "Drit i det! - hvordan slutte å bruke tid du ikke har på folk du ikke liker og ting du dypest sett driter i" av Sarah Knight
  • "De beste tingene i livet er ikke ting - fra rotete til ryddig med færre ting" av Liv Loftesnes
  • "Sunn tarm, klart hode - hvordan gode tarmbakterier beskytter og reparerer hjernen din" av David Perlmutter