Helbred deg selv ; Elsk deg selv : meditasjoner og meditasjonsmusikk

vær din egen helsesmed

av (forfatter) og Eva von Hanno (oppleser).

Hilt og Hansteen 1993 Kassett

På kassetten med tittelen "Helbred deg selv", snakker forfatteren om hvordan vi selv skaper sykdomstilstander i kroppen og hvordan vi kan gjøre negative tanker og forestillinger positive. Hun presenterer videre meditasjoner for helhet, vitalitet og helse. På kassetten med tittelen "Elsk deg selv", presenterer hun meditasjoner og meditasjonsmusikk som kan gi deg et mer positivt bilde av deg selv, slik du er. Musikk av Pushkar: "Blue Flame" (1991).

Forlag Hilt og Hansteen

Utgivelsesår 1993

Format Kassett

• "Ånd og energi - det menneskelige energisystemets språk om hvorfor vi blir syke og veien til helbredelse" av Caroline Myss
  • "Likt tiltrekker likt" av Jerry Hicks
  • "Vekk din indre healer - gjenskap forbindelsen til universet ved hjelp av de nye energifrekvensene" av Eric Pearl
  • "Sjaman på høye hæler - min reise i ukjent landskap" av Gro-Helen Tørum
  • "Du får alltid det du ber om" av Esther Hicks
  • "Farvel, ting - den japanske kunsten å bli lykkelig med færre ting" av Fumio Sasaki
  • "Suksessens sju åndslover - slik får du hjelp til å oppfylle drømmene dine" av Deepak Chopra
  • "Finn din indre kraft" av Audun Myskja
  • "Sjelereiser - beretninger om livet mellom livene" av Michael Newton