Hanegal

ISBN13 9788202422240

EAN 9788202422240

Genre Politi og detektiver Krim

Omtalt sted Møre og Romsdal

Innfrir ikke helt. Åpner lovende og har spennende persongalleri, men faller litt fra hverandre mot slutten. Burde vært bedre debutanter enn dette.

Romanen er vinneren av en manuskonkurranse. Dette får meg til å lure på kvaliteten av de andre innsendte bidragene. Jeg syns ikke denne boka er bra i det hele tatt. Personskildringene er flate og intrigen er ikke til å tro på.

Dette var virkelig bra! Masse spenning og flere lag. Skjønner godt at denne vant krim konkurransen til Cappelen Damm enstemmig tiltross for over 120 andre bidrag!!
Det er like før jeg triller en 6er!
Anbefales på det sterkeste!!
Håper virkelig at han fortsetter skrivingen :D

like boka, spennende krim, litt vinglete utover, men måtte lese ferdig. gir en femmer fordi det ga meg en fin leseopplevelse, og handlinge foregår i kjente omgivelser, noe som gjorde boken ekstra lese-verdig for meg :-)

Les min anmeldelse av "Hanegal" her: (ekstern lenke)

Typisk sunnmøring. Kom hit tomhendt, men nå eier han både campingen, treningssenteret og mye annet rundt her. Han slo seg opp på et bibelcampopplegg like etter årtusenskiftet - mannfolka talte i tunger, og kvinnfolka løp rundt mellom teltene og forsøkte å fange Satan i plastbøtte.

Ole Høyvang paret fingertuppene og kikket mot taket.

Mannen var så mager at det så ut som den fargerike T-skjorten hang på en kleshenger.

En kollega ba meg lage en liste over bøker jeg kunne anbefale akkurat henne og det resulterte i en liste som kanskje flere kan få glede av. Listen er en salig blanding av gammel og ny litteratur, lettlest og mindre lettlest, krim, spenning og skjønnlitteratur. Der bøkene tilhører en serie, så har jeg kun tatt med første bind.

Her legges alle bøker jeg har lest i 2014 inn. Et mål for i år er å lese mer skjønnlitteratur, for jeg begynner å bli lei av alle krimbøkene!

Dette leste jeg i 2019.

• "Nettverket" av Jeff Abbott