Frisk rygg

en praktisk guide til mindre smerter, sterkere rygg og atletisk holdning

av (forfatter), Lennart Krohn-Hansen (forfatter) og Sigbjørn Hjorthaug (forfatter).

Jungelboken forl. 2013 Heftet

«Må bare få takke dere for denne fantastiske nye boken dere har laget! Har gått mye turer og trent mye, men de enkle øvelsene som dere har satt fokus på i denne boken er det som hjelper. Igjen tusen takk for en enklere hverdag! boken er fast inventar i min veske! » Ann Magritt Hole

Er det mulig å:
- Ta kontroll over tilbakevendende ryggsmerter?
- Bygge en sterkere rygg og forebygge nye plager?
- Få bedre holdning uten å anstrenge seg?

Absolutt. Og mye mer! Finn ut hva du gjør riktig og hvilke forbedringer du kan gjøre for å bli raskest mulig frisk. Boka har bidrag fra Skandinavias fremste eksperter innen ryggbehandling, smerter, stressmestring, søvn, madrassvalg, styrketrening, bevegelighet, løping og sykling. Ta kontroll over ryggsmertene. Gjør det selv, spar penger og bli din egen ekspert.

Forlag Jungelboken forl.

Utgivelsesår 2013

• "Bli best med mental trening" av Erik Bertrand Larssen
  • "Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant" av Jonas Jonasson
  • "Luftslottet som sprengtes" av Stieg Larsson
  • "Jenta som lekte med ilden" av Stieg Larsson
  • "Stieg Larssons Menn som hater kvinner - Bok 1 : tegneserieroman for voksne" av Stieg Larsson
  • "Da Vinci-koden" av Dan Brown