Frisk nakke

sterk, avslappet og smertefri

av (forfatter), Lennart Krohn-Hansen (forfatter) og Alexander Øvrebø (illustratør).

Frisk forlag 2014 Innbundet

For deg som har nakkeplager, er det ikke bare smertene i seg selv som er problemet. Like ofte er det en stiv og øm nakke som er «i veien». Du blir sliten, oppgitt og trøtt i hverdagen.
Smertene stjeler energi og du sover da.rligere. For noen er det blitt sa. ille at man har glemt hvordan det var na.r det ikke gjorde vondt.

For deg som opplever det slik, er behandlingen ofte begrenset til «brannslukking» i de verste periodene. Det blir aldri tid til a. sette seg inn i de bakenforliggende a.rsakene, se pa. hele hverdagen og ta tak i det du kanskje vet er a.rsak til plagene.

De siste a.rene har det kommet en rekke oppsiktsvekkende forskningsresultater. Forfatterene har fått med seg Skandinavias dyktigste eksperter pa. nakke for a. finne ut hva du selv kan gjøre for a. fa. frisk nakke. Er det bare øvelser og trening? Nei, boka ga.r gjennom hele din hverdag, slik at du finner ut hva du kan gjøre avhengig av hvilke faktorer som er a.rsak til plagene.

««Jeg har hatt vondt i nakken i 25 år... Endelig har jeg funnet noe som hjelper! Denne boka har gitt meg verktøyene jeg kan bruke for å minske smertene og helbrede nakken min. Boka ser på hele hverdagen min og er fylt med enkle og effektive øvelser og råd. Et absolutt must - selv om du ikke har vondt i nakken, vil denne boka hjelpe deg slik at du aldri kommer til å få det.» - Angel Fox, journalist

Forlag Frisk forlag

Utgivelsesår 2014