Drømmenes land : de to første bøkene i Minnesota-trilogien ; De døde

av (forfatter) og Ivar Nergaard (oppleser).

Lydbokforlaget 2011 Minnekort

Drømmenes land: Politimannen Lance Hansen finner en ung norsk turist drept i USA. Eirik Nyland fra KRIPOS i Norge blir sendt over som hjelp i etterforskingen. Lance Hansen finner paralleller med en annen drapssak knyttet til det samme stedet. Han oppdager senere at det involverer hans egen familie og mørke familiehemmeligheter kommer til overflaten. De døde: Den norskættede politimannen Lance Hansen sliter med samvittighetskvaler etter at en ung norsk turist er drept ved bredden av Lake Superior. Lance er overbevist om at en mann er uskyldig dømt, og at broren hans, Andy, er den riktige morderen. Dette er de to første bøkene i Minnesota-trilogien. For å spille av innholdet på digikortet kreves en Digispiller.

Første og andre bok i Minnesota-trilogien. "Drømmenes land": Den norskættede politimannen Lance Hansen finner en ung norsk turist brutalt slått i hjel ved bredden av Lake Superior i USA. Eirik Nyland fra KRIPOS blir sendt fra Norge for å bistå i saken. Lance er til slutt overbevist om at han vet hvem morderen er. Men sier han det han vet, vil hele hans verden rase sammen. "De døde": Lance Hansen sliter med samvittighetskvaler etter at en ung norsk turist er drept ved bredden av Lake Superior i USA. Han er overbevist om at en mann er uskyldig dømt, og at broren hans, Andy, er den riktige morderen. De to brødrene legger ut på sin årlige hjortejakt, og en mordgåte nærmer seg sin løsning.

Forlag Lydbokforlaget

Format Minnekort