Barnegråten ingen hørte

Egmont Hjemmets bokforl. 1999 Innbundet

Forfatteren gir et bilde av personen Mary Bell, som i en alder av 11 år ble funnet skyldig i drapet på to små gutter i Newcastle upon Tyne i 1968. 27 år etter at Mary Bell ble dømt til å sitte i fengsel på livstid, og etter at hennes mor var død, var det mulig for henne å snakke om barndommen, drapene, rettsaken og fengselsoppholdet. Forfatteren forsøker å vise hva som gjør at et barn kan bryte uakseptable grenser.

Forlag Egmont Hjemmets bokforl.

Utgivelsesår 1999

ISBN13 9788259020475

EAN 9788259020475

Serie Virkelighetens verden

Omtalt sted Storbritannia

Omtalt person Mary Reeves Bell

• "Mitt løfte til Nadia" av Zana Muhsen
  • "Da gråter englene - historien om en ung kvinne som blir utstøtt av Jehovas vitner" av Marianne
  • "Prinsessen - en sann historie om livet bak sløret i Saudi-Arabia" av Jean P. Sasson
  • "Storesøster - kriminalroman" av Gunnar Staalesen
  • "Silkeormen" av Robert Galbraith