Av mitt blod

Kagge 2021 Innbundet

Clara Lofthus utnevnes til Norges nye justisminister, kort tid etter at mannen Haavard er død. Trusselnivået mot henne er skyhøyt, men hun nekter ekstra vakthold.
En måned etter utnevnelsen kommer Clara hjem til tomt hus. Tvillingsønnene er sporløst forsvunnet, men hun finner et brev. Beskjeden er klar: Dersom hun forteller noen at guttene er savnet, vil de bli drept. Den vanligvis så uovervinnelige Clara står overfor sin største utfordring noensinne. Vil hun finne sønnene før tiden renner ut?

Av mitt blod er en ny bok i serien om Clara Lofthus. Som i den kritikerroste forgjengeren Alt er mitt, foregår handlingen både i det urbane Oslo og i den ville og brutale vestlandsnaturen der Clara har sine røtter. Dette er en gripende og nervepirrende thriller om svik, sorg og blodsbånd.

Forlag Kagge

Genre Thriller