Klikk på en bok for å skrive en omtale.

Viser 1 til 9 av 9 bokomtaler

Den fremstilles som en enestående roman. Jeg er ikke enig. Rotete, springende, lite engasjerende.

Godt sagt! (0) Varsle

Lillegraven skriver godt, men det ergrer meg at hun er så omtrentlig med sine stedsangivelser. Når hun velger å være så detaljert, bør hun vite hva hun snakker om. Jakob og Dagny bor i Vingolfveien på Nordstrand. Jeg har vokst opp der, og vet at det ikke heter Ljanstrikken, men Ljabrutrikken. Ljan er ikke en stasjon på Ekebergbanen. Dette burde hun ha sjekket bedre.

Godt sagt! (0) Varsle

Noe av det beste jeg har lest på lang tid. Boken burde hett «Et stort liv», ikke et lite. Bevegende, grusom, øm, varm, morsom og lærerik. Om levde liv, kjærlighet, vennskap, usikkerhet og frykt. Kan varmt anbefales.

Godt sagt! (4) Varsle

En perle av en bok

Godt sagt! (0) Varsle

En perle av en bok. Kan anbefales på det varmeste.

Godt sagt! (1) Varsle

Ikke den beste i serien om Sebastian Bergmann

Godt sagt! (2) Varsle

Varm og stillferdig poesi i prosaform om en akademikers liv og død.

Godt sagt! (2) Varsle

Barbara Vine er en av mine yndlingsforfattere. Denne boken har det meste.

Godt sagt! (0) Varsle

Barbara Vine er en utmerket forfatter! Og dette er en av hennes beste.

Godt sagt! (0) Varsle

Sist sett

svarteperBård StøreOleTom-Erik FallaIngunn SLaddenNina J.B.Tove Obrestad WøienAnne-Stine Ruud HusevågsiljehusmorEivind  VaksvikEvaLars Johann MiljeBjørg L.Karin  JensenEster SmarithcLinda NyrudVannflaskeAstrid Terese Bjorland SkjeggerudGrete AastorpLailaIngvildSynnøve H HoelBente NogvaRandiAMartegretemorAnne Berit GrønbechIngrid HilmerKaramasov11Anniken LChristofferFindusLeseberta_23Berit RSissel ElisabethBeathe SolbergkntschjrldAnniken Røil