Mellom oss

Tiden 2011 Innbundet

I 1972 drar 25-åringen Svein til Chile utan å vende tilbake. Denne hendinga kastar framleis skuggar over liva til foreldra Jakob og Dagny, kjærasten Ranveig, og dottera Tonje tretti år seinare. Boka handlar om liva til tre generasjonar og beveger seg frå krigens dagar og fram til vår eiga tid.

Slekt, svik og spenning i ei familiehistorie som byrjar under krigen og endar i vår tid.

I 1972 dreg 25 år gamle Svein til Chile. Han kjem aldri heim att. Tretti år seinare kastar forsvinninga hans framleis skuggar over dei han fór ifrå: dei aldrande foreldra Jakob og Dagny, kjærasten Ranveig og dottera Tonje, som han aldri har møtt. Kva har Jakob og Dagny sine opplevingar under krigen fått å seie for forholdet til sonen? Og korleis får avgjerder tatt i ei dekkleilegheit i Oslo i 1943 konsekvensar for Tonje seksti år seinare?Tonje har sine eigne løyndomar å bere på, og nettet av løgner ho har spunne rundt seg sjølv og andre, er i ferd med å rakne. Forteljinga tek lesaren frå krigens dagar til vår eiga tid ? frå Oslo til Natzweiler, Santiago, Pennsylvania og eit forfalle funkishotell i fjellheimen på Vestlandet. Mot eit bakteppe av historiske hendingar viser Mellom oss både korleis det vesle livet speglar den store verda, og korleis gamle løyndomar kan få følgjer mange år seinare.Mellom oss er ei historie om tre generasjonar, og om det vi ber på, men ikkje klarar snakke om. Men når er det for seint å nærme seg kvarandre?

Forlag Tiden

Utgivelsesår 2011

Omtalt tid 1945-1999 1939-1945 2000-2009

Språk Nynorsk

Nært og varmt, drivende og rørende, poetisk med nerve. Andre verdenskrig er fortsatt aktuelt for nye generasjoner.

Mellom oss: Spennende, godt språk og interessant tema.

Bøker jeg liker å ha på anbefalingshylla mi på Stavanger bibliotek.

En liste over bøker jeg har lest i 2011. Den blir oppdatert jevnlig når jeg har lest flere bøker.

• "Manilahallen - eit dikt, eit liv" av Ruth Lillegraven
  • "En helt tilfeldig forbrytelse - kriminalroman" av Arne Garvang
  • "Blodskraft" av Lise Forfang Grimnes
  • "Lev vel, alle - roman" av Hilde K. Kvalvaag
  • "Juleroser" av Herborg Kråkevik
  • "God jul. Hvor er du? - julaftener jeg har levd, steder jeg har sovet og søsteren min" av Beate Grimsrud
  • "Den mørke porten - kriminalroman" av Lars Mæhle