Vi hadde jo bare pause

av (forfatter) og Sunniva Aanonsen Sandsgaard (oversetter).

HarperCollins Nordic og Vigmostad Bjørke 2018 Innbundet

Det finnes ikke noe som er verre enn den siste feriedagen. Eller jo, forresten. Om den dagen også blir den siste for forholdet.
Liv og Adam er på drømmeferien sin, og kvelden før de skal reise hjem, tror hun at han skal fri. I stedet ender det med en pause i forholdet. Alle vennene deres synes de høres vanvittig ut, og mens Liv begraver seg i jobben, prøver Adam å komme seg opp av hullet han har gravd seg ned i. Snart vokser den lille pausen til en dyp kløft, og spørsmålet er om de klarer å komme seg over den og finne tilbake til hverandre. Og enda viktigere: Er det det de faktisk vil?
«Smart, morsom, varm og klok.» Marian Keyes
«Enda bedre, morsommere og mer dramatisk enn den forrige boken hennes.» Fabulous
«Når det gjelder å skrive hysterisk morsomt, finnes det ingen som gjør det bedre enn Lindsey Kelk.» SUN
Lindsey Kelk er forfatter, journalist og en ivrig tvitrer. Hun er født og oppvokst i Storbritannia og jobbet som redaktør for barnebøker før hun flyttet til New York og ble forfatter på heltid. Nå bor hun i Los Angeles.
Lindsey har skrevet elleve romaner. Du får vite mye mer om henne på nettsiden lindseykelk.com og ved å følge henne på Twitter eller Facebook.

Forlag HarperCollins Nordic Vigmostad Bjørke

Utgivelsesår 2018

ISBN13 9788241920516

EAN 9788241920516

Omtalt sted England

Mål: 100 bøker - oppnåd 30. mai (Lest 2019 - del I)
Nytt mål: 170 (200) bøker

• "Finnes det én, finnes det flere" av Mhairi McFarlane