Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken tar for seg to hovedretninger innen veiledningsfeltet. Den første retningen omhandler stoff som har sitt utgangspunkt i handlings- og refleksjonsmodellen, mens den andre retningen presenterer stoff som baserer seg på modeller med utgangspunkt i systemteoretisk tenkning. Det presenteres i tillegg annet teoristoff som er relevant for bruk i veiledning. Teoristoffet følges opp av praktiske eksempler og anvisning på hvordan det kan nyttiggjøres. Målgruppen for boken er de som ønsker å tilegne seg kunnskap om personalveiledning. Fokuset ligger på barnehage og skole, men kan også brukes i andre sammenhenger. Har litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Boken tar for seg to hovedretninger innen veiledningsfeltet. Den første retningen omhandler stoff som har sitt utgangspunkt i handlings- og refleksjonsmodellen, mens den andre retningen presenterer stoff som baserer seg på modeller med utgangspunkt i systemteoretisk tenkning. Det presenteres i tillegg annet teoristoff som er relevant for bruk i veiledning. Teoristoffet følges opp av praktiske eksempler og anvisning på hvordan det kan nyttiggjøres. Målgruppen for boken er de som ønsker å tilegne seg kunnskap om personalveiledning. Fokuset ligger på barnehage og skole, men kan også brukes i andre sammenhenger. Har litteraturliste og stikkordregister.
Forlag Oplandske bokforlag
Utgivelsesår 2005
Format Innbundet
ISBN13 9788275181198
EAN 9788275181198
Språk Bokmål
Sider 113
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket