Synnøves system

ryddelykke fra A til Å

av (forfatter), Hanne Løvdal (illustratør) og Calle Huth (foto).

Pilar 2017 Innbundet

Synnøve Skarbø etablerte seg som Norges ryddedronning med fjorårets braksuksess Synnøves system. Bare uker etter lansering signerte hun kontrakt TV-serien Norske rotehjem på TV-Norge. Og så bar det ut på veien i månedsvis. Synnøve har ryddet seg igjennom et utall kaotiske norske hjem med kamera på slep og notatblokken i baklomma. Resultatet er Synnøves System: Ryddelykke fra A til Å, en ryddemanual proppfull av nye tips og triks og praktiske lifehacks for å holde hjemmet organisert. Og ikke minst hysteriske anekdoter om alle rotekoppene hun har møtt på sin vei. En absolutt must-have for de som drukner i duppeditter og hybelkaniner - og ryddegale perfeksjonister som vil lære av dronningen selv.

Forlag Pilar

Utgivelsesår 2017

Dette er andre boka i suksess-serien Synnøves system - ryddelykke fra A til Å, og er et perfekt oppslagsverk for deg som har lyst til å ha det litt ryddigere hjemme. Etter å ha lest denne boka, så er det iallefall ikke motivasjon og inspirasjon det skal stå på!

Jeg håper at du blir inspirert, og del gjerne bilder i facebookgruppa vår. Om du tør, både før- og etterbilder ;)

Les hele omtalen her

• "Mer ryddemagi - flere praktiske tips fra ryddedronningen" av Marie Kondo
  • "En liten bok om det store som skjer når du følger planen - varig endring, en oppgave hver uke, enkel, effektiv og morsom metode" av Birgitte Lange
  • "Jordnært - enkle tips til en mer miljøvennlig hverdag" av Anette Bastviken
  • "Dødsryddig - en oppløftende bok om å rydde i et helt liv av ting" av Margareta Magnusson
  • "Kraften i tomme tanker - kunsten å tenke ingenting" av Ingunn Kyrkjebø
  • "Synnøves system - slik ryddet jeg meg lykkelig" av Synnøve Skarbø