Fattig student

Pilar 2019 Innbundet

Den perfekte kokeboken for deg som vil spise sunt og spare penger samtidig!

Hva gjør man hvis man er student og har mer lyst til å bruke penger på å være sosial enn på husleie og mat? Karen Elene Thorsen tok utfordringen på alvor og oppdaget fort at det var mye å spare på matbudsjettet ved å skrive handlelister, eksperimentere med billige basisingredienser og planlegge for en uke om gangen. Resultatet: halverte matutgifter, variert kosthold - og null matsvinn! På den superpopulære instagramkontoen @fattig.student begynte Karen å dele ukemenyer med handlelister og oppskrifter. Hun fikk umiddelbar respons og har nå en hærskare engasjerte følgere som lager mat på budsjett.

I denne morsomme og særdeles nyttige kokeboken fra «Fattig student» finner du 20 av de mest populære ukemenyene for under 250 kroner, smarte restemåltider, sparetips og masse andre geniale råd for deg som vil være økonomisk og mett!

Forlag Pilar

Utgivelsesår 2019

• "Kokkejævel - livet mellom måltidene" av Asbjørn Sandøy
  • "Drømmen om en baby" av Julianne Nygård
  • "Konge for sin tid" av Christian Borch
  • "Ord som får voksne menn til å gråte - 71 dikt, sanger og andre tekster som berører" av Ole Torp
  • "Memento mori - husk, du skal dø - 6 kvinner, 6 historier" av Mette Randem
  • "30 dager i april 2020" av Linn Skåber
  • "Enkemannsstøt - om å miste den man elsker og finne nytt håp" av Jon Andreas Håtun
  • "Mitt hemmelige liv - biografi" av Caitlyn Jenner
  • "Elsket og savnet - en gravferdskonsulents betroelser" av Anne Marie Brenne