Stine og skoletannlegen

av (forfatter) og Tania Kjeldset (illustratør).

Cappelen 2002 Innbundet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp bøker hos haugenbok.no

Enkelte ting burde mann slippe, synes Stine. Å gå til tannlegen for eksempel. Særlig hvis tannlegen er gal og borer hull i tungene til folk. Da hjelper det i hvert fall ikke å ha med seg en pysete pappa. Dette er den andre boka om Stine.

Enkelte ting burde man slippe, synes Stine. Å gå til tannlegen, for eksempel. Særlig hvis tannlegen er gal og borer hull i tungene til folk! Da hjelper det iallfall ikke å ha med seg en pysete pappa.
En levende og lettlest fortelling for barn mellom 6 og 9 år.
Anmeldelser
"En bok til glede og oppmuntring for alle små - og store - som gruer seg for et besøk hos tannlegen." Svein Døvle Larsen, Tønsberg Blad Les hele anmeldelsen her
"Tania Kjeldset både forteller og tegner på en upretensiøs og koselig måte, nært og troverdig." Adresseavisen
"Tania Kjeldset har skrevet en morsom og spennende historie som barn kan identifisere seg med. Stilen er realistisk, og boken er lettlest i et greit og enkelt språk som flyter godt." Truls Horvei, Haugesunds Avis
Les også
Stine klasse 1A
Stine kan ikke svømme

Forlag Cappelen

Utgivelsesår 2002

ISBN13 9788202224455

EAN 9788202224455

Ofte spørsmål om bøker til barn om tannlegebesøk, legebesøk og sprøyteskrekk. Her er nokre av bøkene som er å finne.