Sterk og sprek hund

rustet for hverdag og prestasjon

Line Terese Østerhagen 2020 Innbundet

Kroppen er fundamentet for god helse, god psyke og et langt og godt hundeliv. Enten du er en vanlig hundeeier eller utøver av en hundesport, så vil denne boka gi deg et enda bedre grunnlag for å forstå og ivareta hundens fysiske helse. Boken er lettlest og rikt illustrert med bildeforklaringer. Nå trenger du ikke lenger å være usikker på hvor mye aktivitet valpen skal ha, eller hva du best kan gjøre for seniorhunden din - denne kunnskapen og mye mer får du her.

Boka tar for seg:
· Hunden fra valp til senior
· Treningslære innen utholdenhet, styrke, koordinasjon og balanse
· Treningsplanlegging
· Eksteriørets innvirkning på kroppen
· Utstyr og utstyrstilpasning
· Hvordan du enkelt kan undersøke, massere og tøye egen hund
· Smerter - hva er det og hvordan oppdage at hunden har smerter
· Rehabilitering og rehabiliteringsmetoder
· Lidelser i bevegelsesapparatet

Forlag Line Terese Østerhagen

Utgivelsesår 2020

ISBN13 9788269203707

EAN 9788269203707

Veldig glad for at jeg kjøpte denne boken, da jeg ønsker å være godt forberedt når jeg etter hvert får min første valp i hus. Boken er godt skrevet, er lett å lese og er oversiktlig. Det er tydelig at den er skrevet med god kunnskap som grunner i både vitenskapelig forskning og mange års erfaring. Jeg leste hele boken på noen uker, men kommer til å bruke den igjen med jevne mellomrom når jeg trenger det.

Vannvittig god bok som alle hundeeiere burde ha! Anbefales! Hadde jeg drevet oppdrett (en drøm) så hadde jeg vurdert å gi den med i valpepakken ;)

Dette er en bok alle hundeeiere burde få med seg. Det er en lettlest og innholdsrik bok som vil være en god hjelp både for nye og erfarne hundeeiere etter min mening. En super bok for oppdrettere som vil gi god informasjon til sine valpekjøpere også. Denne boka er nå på vår bokpakke til fremtidige valpekjøpere. Takk for en super god bok Line!

Ett must for alle hundeeiere. Like viktig for både selskapshunder og de som driver toppidrett!

Fin bok som har lært meg masse om hundehelse!

Bøker 2022