Spor av dine eigne

foreldre som nøkkel til sjølvinnsikt

Genesis 2003 Innbundet

Forfattaren skriv om korleis foreldre påverkar, og om barndommen som årsak til problem som kan melde seg først når ein er femti år. Han skriv om å ta ansvar for den ein vil vere, sjølv om ein må leve med den foreldra har gjort ein til. Nyare forskning viser at det ikkje er dei emosjonelle banda mellom ektefellene som er dei sterkaste i familien. Sterkast er derimot dei usynlege lojalitetane mellom dei som er knytte saman med blodsband. Det er band som er endå meir forpliktande enn band som byggjer på kjærleik og løfter.

Kunnskap om korleis foreldra dine har påverka deg kan hjelpe deg til å forbetre svake sider og utvikle dei sterke. Du må ta ansvar for den du vil vera . sjølv om du må leva med den foreldra dine har gjort deg til.

Forlag Genesis

Utgivelsesår 2003

Det er først når du synes godt om deg selv,at du kan være noe for andre.

Barn som er vant til spydigheter, lærer å bli usikre. Barn som er vant til hengivenhet lærer å bli glad i andre. Barn som er vant til kritikk, lærer seg å fordømme. Barn som er vant til oppmuntring, lærer å vise tillit. Barn som er vant til mistillit, lærer å fare med fusk. Barn som er vant til oppriktighet, lærer å skille sannhet fra løgn. Barn som er vant til motvilje lærer seg å hate. Barn som er vant til ros, lærer å påskjønne andre.

• "Hva tenker katten min? - lær deg kattens kroppsspråk" av Gwen Bailey
  • "Utvalgte dikt" av Kolbein Falkeid
  • "Ingen vet hvem jeg er" av Margreth Olin
  • "Barndom - 80-tallet" av Kristin von Hirsch
  • "Når kaninen hyler" av Truddi Chase
  • "Etter Karlsvogna - brev fra 1000 stjernekikkere" av Jon Magnus
  • "Kunsten å være lykkelig - en håndbok i å leve" av Dalai Lama
  • "Stryk meg over håret" av Agnes Lovise Matre
  • "Heng ham ikke vent til jeg kommer - en morsom bok om norsk språk og tegnsetting" av Per Egil Hegge
  • "De gjorde et barn fortred - roman" av Tove Ditlevsen
  • "Går du nå, er du ikke lenger min datter" av Anne Bitsch