Som hund og katt

en kjærlighetsthriller

av (forfatter) og Anne Haugen (oversetter).

Bladkompaniet 2001 Heftet

Etter at Dora Conroy kjøpte en del varer på en dødsboauksjon, ble hennes velordnede liv snudd på hodet. Tyver skremte vettet av henne og brøt seg inn i forretningen hennes om natten, og to av kundene hennes ble overfalt og drept. For første gang var Dora glad for at hun hadde leid ut en del av huset sitt til den hemmelighetsfulle Jed Skimmerhorn. Han var sterk og fascinerende, en mann med en fortid han aldri nevnte med et ord. Han burde fått alle varselklokker til å kime. Isteden ba Dora han om hjelp og ble hodestups forelsket, til tross for at fornuften ba henne holde seg langt borte.

Forlag Bladkompaniet

Utgivelsesår 2001