Hvem hører mine tårer? ; Nattens skygger

av (forfatter) og Frøydis Arnesen (oversetter).

Schibsted forlagene 2005 Innbundet

Hvem hører mine tårer?: Tory Bodeen kommer tilbake til hjembyen, Progress i South Carolina. Hun har bestemt seg for å glemme alt om sin vonde barndom med en brutal far og det uoppklarte mordet på venninnen, Hope. Det skal bli alt annet enn enkelt å glemme når morderen fortsatt går løs. Nattens skygger: Det er sommer i den lille byen Innocence i Mississippi og sinnene kommer lett i kok. Da en brutal drapsmann slår til, begynner naboer og venner å undres på om de kanskje ikke kjenner hverandre så godt som de har trodd. Caroline Waverly bor i besteforeldrenes hus for å komme seg etter et nervøst sammenbrudd. Hun forelsker seg i Tucker Longstreet som er kjent for sine mange og korte forhold. Caroline snur opp ned på hans verden og han oppdager at han er forelsket for første gang.

Forlag Schibsted forlagene

Utgivelsesår 2005