Farlig arv

kjærlighetsthriller

av (forfatter) og Unni Rulluth (oversetter).

Bladkompaniet 2001 Heftet

Ifølge testamentet etterlot Jack Mercy sin verdifulle ranch til de tre døtrene Villa, Tess og Lily, som han hadde med tre forskjellige kvinner. Betingelsen var at døtrene skulle bo sammen på ranchen i ett år. Ingen av dem var glade for denne ordningen, men alle tre var innstilt på å gjøre sitt beste, til tross for at de var så forskjellige som natt og dag. De hadde for mye å tape til at de kunne la personlige sympatier - og ikke minst antipatier - avgjøre utfallet. Men så slo en morder til - som tydelig ønsket å ramme søstrene og ranchen deres.

Ingen av dem var glade for denne ordningen, men alle tre var innstilt på å gjøre sitt beste, til tross for at de var så forskjellige som natt og dag. De hadde for mye å tape til at de kunne la personlige sympatier . og ikke minst antipatier . avgjøre utfallet. Men så slo en morder til . som tydelig ønsket å ramme søstrene og ranchen deres.

Forlag Bladkompaniet

Utgivelsesår 2001