Skyldig, men uangripelig

av (forfatter), Justine Cunha (illustratør) og Britt Schjøth-Iversen (oversetter).

QlturRebus 2021 Innbundet

I seriens tredje og siste bind begynner nettet å snøre seg sammen om den kjente og velstående familien von Diter. Sammen med vennene Antoine og Adele tar Lya stadig større sjanser for å komme nærmere innpå dem. Men hvordan kan hun bli sikker på hvem som faktisk satt bak rattet den kvelden hun ble påkjørt? Lya er klar til å avsløre bilisten som lot henne ligge døende i veikanten noen år tidligere, kvelden før hun fylte 17 år. Vil hun klare å oppnå rettferdighet når den skyldige virker helt uangripelig? Dette er tredje og siste bind i trilogien I Lyas øyne.

Vinner av SPROING-prisen 2021, Norges eldste tegnseriepris.

Vakre Lya har hele livet foran seg, men dagen før hun fyller 17 år, blir hun påkjørt. Bilisten stikker av, og Lya blir liggende hardt skadet i veikanten. Lam fra livet og ned må hun forberede seg på et liv i rullestol. Fire år senere skaffer hun seg jobb i det velrenommerte advokatbyrået DV Associates i håp om å klare å spore opp gjerningspersonen.

Vil hun klare å oppnå rettferdighet når den skyldige virker helt uangripelig?

Dette er tredje og siste bind i trilogien I Lyas øyne.

Forlag QlturRebus

Utgivelsesår 2021