Skjebnens dans

av (forfatter) og Frøydis Arnesen (oversetter).

Bladkompaniet 2002 Heftet

Laura Templeton hadde aldri manglet noe. Familiens formue og posisjon sørget for et liv på solsiden, til ekteskapet hennes gikk i oppløsning på grunn av ektemannens utroskap. Da det første sjokket var over, bestemte Laura seg for å skape sin egen fremtid, uavhengig av Templeton-formuen og familiens forbindelser. Et nytt forhold var hun ikke interessert i. Likevel klarte hun ikke å glemme Michael Fury, til tross for at hun var redd for å bli såret igjen. Dette er den tredje og siste boka i Tro, håp og kjærlighet-trilogien. Bøkene kan leses uavhengig av hverandre.

Forlag Bladkompaniet

Utgivelsesår 2002

Serie Nora Roberts (21)

Genre Romantikk

jeg vil gjerne kjøpe: bølgenes tegn månens tegn skjebnens dans livets dans

Ta kontakt!!!

• "Besettelse" av Nora Roberts
  • "Hvem hører mine tårer? ; Nattens skygger" av Nora Roberts
  • "Besettelse ; Høyt spill" av Nora Roberts
  • "Nattens stemmer ; Dødelig årgang" av Nora Roberts
  • "Born in Shame (Concannon Sisters Trilogy) - Book 3 of the Concannon Sisters Trilogy" av Nora Roberts
  • "Drømmenes dans" av Nora Roberts