Rikka på ordentlig og forever

Cappelen Damm 2019 Innbundet

ISBN13 9788202618087

EAN 9788202618087

Tove 10 år ville ha elska denne, og lese den omatt og omatt! Tove 45 år liker den òg veldig godt. Grein fleire gonger. Det plar vere eit kvalitetsteikn. Det ville nok ikkje Tove 10 år ha gjort, men Tove 45 år er jo langt meir lettrørt. Det dei to har til felles, er at det bare er bøker dei liker ekstra godt som vert sett i eiga bokhylle. Tove 10 år ville ha sett boka mellom "Anne + Jørgen = sant" og "Ronja Røverdatter". Dei to bøkene har Tove 45 år forlengst pakka bort (men på ingen måte kasta). Ho har i staden sett henne mellom "Saman er ein mindre aleine" og "Tung tids tale". Det er definitivt eit kvalitetsteikn. Om du er 10 eller 45 eller noko heilt anna: Få med deg Rikka!

Fin og lettlest bok og hvordan det er å være skilsmissebarn, krangle med bestevennen, at noen prøver å tvinge en til å gjøre ting en ikke vil og at foreldre noen ganger ikke skjønner en dritt. Og ja - jeg grein på slutten av boka...

• Men alle har et hjerte inni seg, sier farmor. -Og det hjertet som alle har inni seg, det tåler litt forskjellig. Ditt tåler mye, Rikka. Ditt hjerte har måttet lære seg å tåle mye. Men når ditt hjerte har fått nok, da sier du ifra. Og det du sier da, det er verdt å høre på!

• "Prompetroll" av Bjørn Ousland
  • "Nå eller aldri, Rikka" av Maiken Nylund