Redesign

interiør

av (forfatter), Neal Whittington (illustratør) og Turid Tangen (oversetter).

Tun 2009 Innbundet

Dette er en guide til hvordan du kan redesigne møbler og andre interiørdetaljer. Her får du steg for steg-prosjekter og tips til hvordan du kan få mest mulig ut av de tingene du allerede har. Boken viser eksempler fra designere som bruker redesign. Har adresseliste over designere, litteraturliste og register.

En inspirerende og praktisk guide til hvordan du kan redesigne møbler og andre interiørdetaljer. Spar penger, spar miljøet og vær i forkant; ting verdt å ta vare på, kan brukes til noe. Guiden gir deg tips, steg for steg-prosjekter og et vell av inspirerende eksempler fra fremstående designere som Jasper Morrison, M. Wanders, Elisabeth Nossen og norskfødte Amy Hunting. Smart, fornuftig, underholdende og gjennomillustrert med mer enn 500 illustrasjoner viser boka hvordan du med stil kan få mest mulig ut av tingene dine. Forfatteren er en internasjonalt anerkjent designskribent og - kurator. Illustrasjonene og designet er laget av en internasjonalt anerkjent frilansillustratør og designer.

Forlag Tun

• "Persepolis" av Marjane Satrapi
  • "Popsongar - noveller" av Frode Grytten
  • "Sangen om Odyssevs - (Odysseen)" av Homer
  • "Landstrykere" av Knut Hamsun
  • "Gymnaslærer Pedersens beretning om den store politiske vekkelsen som har hjemsøkt vårt land" av Dag Solstad
  • "Mysterier" av Knut Hamsun
  • "Gulldronning, perledronning - roman" av Margaret Skjelbred