Raw food på norsk

de beste oppskriftene på naturlig mat

av (forfatter), Irmela Lilja (forfatter), Anna Hult (illustratør) og Mette-Cathrine Jahr (oversetter).

Cappelen Damm 2010 Heftet

Denne boken gir en praktisk innføring i raw food, samt oppskrifter og inspirasjon. Det handler om å tilberede mat uten oppvarming over 40 grader for å bevare mest mulig næring og energi. Oppskriftene er enkle og sunn og basert på frukt og grønnsaker. Blant rettene er søt morgengrøt med frukt, granateplejuice, zucchinipasta med sjampinjonger, avokadosuppe, linfrøkjeks og brownies.

ISBN13 9788202322694

EAN 9788202322694

• "Salig blanding - raw food, supermat og grønne retter på min måte" av Renée Voltaire
  • "Supermat" av Trine Berge
  • "Møt din skytsengel - en innføring i å møte din unike kraft" av Märtha Louise
  • "Sannheten på bordet - det du ikke får vite om maten din" av Niels Christian Geelmuyden
  • "Den hemmelige kokken - noen har jukset med maten din" av Mats-Eric Nilsson
  • "Meg, meg, meg - roman" av Linnéa Myhre
  • "En ny jord - om å ta det indre bevissthetsspranget mot åndelig oppvåkning" av Eckhart Tolle
  • "Det er nå du lever - en veiviser til åndelig opplysning" av Eckhart Tolle
  • "Men du ser ikke syk ut" av Ragnhild Holmås
  • "Sebrapiken" av Sofia Åkerman
  • "Lykkeprosjektet - hvordan finne lykken i hverdagen og få et bedre liv" av Gretchen Rubin
  • "Unyttig som en rose" av Arnhild Lauveng