Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Dette er en lærebok i pedagogisk rådgivning, veiledning og konsultasjon. Den presenterer ulike tradisjoner og teorier, og viser hvilke konsekvenser valg av ståsted har for det praktiske arbeidet. Målgruppene er studenter, lærere som underviser i rådgivning, praktiserende rådgivere i skoleverket og spesialpedagogiske fagteam. Med litteraturliste, stikkord- og navneregister og oversikt over viktige lover og departement for rådgivning.
Omtale fra forlaget
Dette er en lærebok i pedagogisk rådgivning, veiledning og konsultasjon. Den presenterer ulike tradisjoner og teorier, og viser hvilke konsekvenser valg av ståsted har for det praktiske arbeidet. Målgruppene er studenter, lærere som underviser i rådgivning, praktiserende rådgivere i skoleverket og spesialpedagogiske fagteam. Med litteraturliste, stikkord- og navneregister og oversikt over viktige lover og departement for rådgivning.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1994
Format Innbundet
ISBN13 9788200218425
EAN 9788200218425
Språk Bokmål
Sider 301
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket7 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket