Plantenes ånd

planter er intelligente åndelige skapninger som kan heve vår bevissthet til et nivå der healing kan skje

av (forfatter) og Kari Kahrs (oversetter).

Cappelen Damm 2009 Innbundet

For fatteren som er healer og urtelege, har forsket på planter og deres intelligente åndelige natur. I denne boken viser hun hvilket sterkt åndelig bånd det er mellom menneskene og jordens vekster og hvordan man kan øve opp sanseapparatet vårt til å kommunisere med de grønne helbrederne som omgir oss.

Forfatteren vever sammen gammel visdom og moderne vitenskap til et livfullt bevis på de hellige og sterke naturkreftene som lever i plantemedisinen. Hun forklarer hvordan terapeutisk bruk av planteånder kan helbrede oss, for planter er intelligente skapninger som har evne til å heve bevisstheten vår til et nivå der sann helbredelse kan skje.

Utgivelsesår 2009

ISBN13 9788202299262

EAN 9788202299262

• "Thetahealing - med utgangspunkt i sin egen spontane helbredelse, tar Vianna Stibal oss med inn i Thetahealingens magiske verden" av Vianna Stibal
  • "Livet etter døden" av Deepak Chopra
  • "Kabbala - praktiske ritualer for healing, magi og beskyttelse" av Vanessa Lampert
  • "Lær å tolke tarot - en tarotbok for begynnere" av Joan Bunning
  • "Lemuria og Atlantis - er en høyere åndelig bevissthet med forbindelse til de forhistoriske sivilisasjonene i ferd med å åpenbare seg i oss?" av Shirley Andrews
  • "Følelsenes forunderlige kraft" av Jerry Hicks
  • "Klarsynt" av Sylvia Browne
  • "Drømmenes bok - søvnens fantastiske reiser" av Sylvia Browne
  • "Lysarbeiderens vei" av Doreen Virtue
  • "C.G. Jung - livsreisen - menneskets indre reise mot åndelig vekst og forvandling" av Vivianne Crowley
  • "Sjaman på høye hæler - min reise i ukjent landskap" av Gro-Helen Tørum
  • "Mellom to verdener - en veiviser til det hinsidige" av Sylvia Browne