Jons bok

HippieMedia 2009 Innbundet

Forfatteren har blitt erklært død to ganger, og etter disse erfaringene har de spirituelle opplevelsene stått i kø. Han har blant annet hatt samtaler med Gud i fem år, og i denne boken deler han mange av disse samtalene. Boken ønsker å gi et innblikk i en spirituell prosess.

Avlys døden! Sier en av Norges fremste komikere, Jon Schau. Jon Schau trodde ikke på noe, før han to ganger i 2004 ble erklært død av legene. Han husker begge gangene godt. Etter denne erfaringen har de spirituelle opplevelsene stått i kø. Blant annet utrolige samtaler med Gud som nå har pågått i fem år.

I Jons Bok kan du lese mange av disse samtalene. Samtaler som rører ved noe i oss alle når vi leser de. Dette gir oss et unikt innblikk i en åndelig og spirituell prosess, som også blir en del av vår egen når vi leser boken. Innsikten man får tilgang til gjennom Jons Bok vil ha store konsekvenser for hvordan man ser på verden og alle man deler den med.

Jons Bok er magisk. Les den!

Jon Schau er kjent som en av Norges fremste komikere. Han har vunnet Gullruten for beste humorprogram på TV, og han har blitt kåret til Norges morsomste hele to ganger. Jon er kjent for sin varme og evne til å formidle på en måte som treffer følelsene dine.

Forlag HippieMedia

Utgivelsesår 2009

ISBN13 9788299820707

EAN 9788299820707

jons bok

• "Jons bok 2" av Jon Schau
  • "Mennesket våkner - det innerste i oss er guddommelig" av Helge Hognestad
  • "Plantenes ånd - planter er intelligente åndelige skapninger som kan heve vår bevissthet til et nivå der healing kan skje" av Pam Montgomery
  • "Thetahealing - med utgangspunkt i sin egen spontane helbredelse, tar Vianna Stibal oss med inn i Thetahealingens magiske verden" av Vianna Stibal
  • "Livet etter døden" av Deepak Chopra
  • "Når åndeverdenen kaller" av Rosemary Altea