Mitt liv med åndene

av (forfatter), Charlotte Kehler (medforfatter) og Kari Kahrs (oversetter).

Hilt og Hansteen 2002 Innbundet

Forfatteren kalles seg et åndelig medium. Gjennom sin livshistorie beskriver Marion en rekke utrolige hendelser som kan stå som eksempel på hennes overbevisende evner som medium. Hun forklarer de forskjellige nivåer og former for spiritisme og tar dessuten et oppgjør med overfladisk bruk av og omgang med begreper som clairvoyance.

Forlag Hilt og Hansteen

Utgivelsesår 2002

• "Mellom to verdener" av Marion Dampier-Jeans
  • "Stifinner i grenseland - en bok om å være synsk" av Susan Sibbern
  • "Knekk din skjebnekode - lær å arbeide med drømmer, budskap og forvarsler" av Carmen Harra
  • "Bare kjærligheten varer evig - en historie om gjenforente sjeler" av Brian L. Weiss
  • "Den utrolige sannheten" av Gordon Smith
  • "Stemmer fra en annen verden - fortalt til Charlotte Kehler" av Marion Dampier-Jeans
  • "Plantenes ånd - planter er intelligente åndelige skapninger som kan heve vår bevissthet til et nivå der healing kan skje" av Pam Montgomery
  • "Budskap - tegn, besøk og forvarsler fra dem som omkom 11. september 2001" av Bonnie McEneaney
  • "Bevissthetsskiftet - mot 2012 og videre" av Lilli Bendriss
  • "Telepatisk kontakt - magiske samtaler med dyr" av Amelia Kinkade
  • "Livet på den andre siden - jorden er ditt midlertidige oppholdssted" av Sylvia Browne
  • "Klarsynt" av Sylvia Browne