Pihl i hjertet

når det eneste du kan forandre, er deg selv

av (forfatter), Randi Fuglehaug (forfatter), Camilla Pihl (foto), Janne Rugland (foto) og Marthe Amundsen (foto).

Pilar 2018 Innbundet

En vårdag i 2015 besvimer Camilla Phil på badet. Snart kommer nye anfall. Bølger av frykt skyller gjennom kroppen: Har hun arvet foreldrenes problemer? Phil i hjertet er en sterk historie om kraften i de små øyeblikkene. Om viktigheten av å finne rom til deg selv i en altoppslukende hverdag. Om å omfavne det lille og tilgi det store. En enkel guide til hverdagslykke, fra en av landets mest inspirerende bloggere.
"Kanskje var det flere bittesmå, daglige endringer som skulle til, istedenfor en stor? Blaff av lykke oppi alt stresset og kaoset? Jeg innså at det var det jeg hadde holdt på med i mange år. Hele bloggen min var bygget på disse øyeblikkene. Jeg hadde prøvd å bygge et univers som skulle inspirere leserne til nettopp å ta små pauser i hverdagen. Men underveis hadde jeg gått meg vill, og glemt mine egne råd. Det var på tide å ta livet mitt tilbake."

Forlag Pilar

Genre Biografisk litteratur

Omtalt person Camilla Pihl

Likte historien og måten å fortelle på. Men følte at den var over før den hadde begynt.

• "Smil gjennom tårer - mitt liv med alvorlig kronisk sykdom" av Ingrid Anette Hoff Melkersen
  • "Aldri gi opp - hvordan skape gode vaner som varer" av Peder Kjøs
  • "Erlend Elias - fra Tysfjord til Tigerstaden" av Erlend Elias
  • "Memento mori - husk, du skal dø - 6 kvinner, 6 historier" av Mette Randem
  • "Jeg skal passe på deg - en annerledes historie om rus" av Ane Ramm
  • "Den usynlige krigen - historien om Eva - og vold mot kvinner og barn i norske hjem" av Jon Gangdal
  • "Vendela - alt jeg ikke har fortalt" av Vendela Kirsebom
  • "Mitt hemmelige liv - biografi" av Caitlyn Jenner