Lær deg å bruke intuisjonen

en veiledning i å følge sin indre visdomskilde

Hilt og Hansteen 2002 Innbundet

Boken er bygd opp som et ti-trinns kurs i utvikling av intuisjonen. Den vil lede deg gjennom prosessen ved bruk av forskjellige innfallsvinkler, som for eksempel en intuisjonsdagbok, affirmasjoner og andre øvelser. Har litteraturliste.

Boken er et lite mirakel i seg selv: Du har ikke før kommet i gang med å lese og arbeide med den, så begynner mysteriet å tale til deg ...
Når intuisjonen får utfolde seg og råde, blir livet magisk og morsomt. Tilværelsen blir med ett fullt av fantastiske sammentreff, alt faller på plass og legger seg til rette. Din kreative innsikt roper til deg fra solarplexus, og når du endelig velger å lytte til den, faller alle logiske og fornuftsmessige "om" og "men" som ellers ville holdt deg tilbake eller fått deg til å velge tunge omveier, med et brak til jorden!

Følger du forfatterns råd og bruker boken som en arbeidsbok. vil du snart oppnå nærkontakt av første grad med det aller mest effektive og praktiske redskap som finnes for personlig vekst og utvikling, og som du allerede har i deg - nemlig evnen til å motta intuitiv veiledning.

Forlag Hilt og Hansteen

Utgivelsesår 2002

• "Drømmenes verden - hvordan forstå og utnytte drømmenes kraft" av Joe Friedman
  • "Følelsenes forunderlige kraft" av Jerry Hicks
  • "C.G. Jung - livsreisen - menneskets indre reise mot åndelig vekst og forvandling" av Vivianne Crowley
  • "Drømmene dine - med over 1200 symboler fra søvnens fantastiske billedverden" av Tony Crisp
  • "Pustens mirakel - helbred deg selv ved hjelp av ditt eget åndedrett" av Andy Caponigro
  • "Chakraene - lær deg å balansere kroppens energisentre for bedre helse og økt velvære" av Patricia Mercier
  • "Suksessens sju åndslover - slik får du hjelp til å oppfylle drømmene dine" av Deepak Chopra
  • "Du får alltid det du ber om" av Esther Hicks
  • "Vekk din indre healer - gjenskap forbindelsen til universet ved hjelp av de nye energifrekvensene" av Eric Pearl
  • "Kunsten å være lykkelig - en håndbok i å leve" av Dalai Lama
  • "Det er nå du lever - en veiviser til åndelig opplysning" av Eckhart Tolle