Kvinne med bananer

Gyldendal 1993 Innbundet

En forhutlet korrekturleser med forstoppelse og en kolossal morsbinding oppsøker et sykehus for å drive research til en roman han skal lese korrektur på. Der kommer han i kontakt med en rekke originale mennesker, bl.a. den maktsyke terapeuten Bløgging. Research-arbeidet blir vanskeliggjort av hans inderlige ønske om å gjenforenes med faren og en stadig økende skyldfølelse fordi han ikke har ringt hjem til moren og fortalt at han blir forsinket til middag. Forfatteren er debutant.

Utgivelsesår 1993

ISBN13 9788205218840

EAN 9788205218840

• "En tilfeldig nordmann - den hele og fulle sannheten om Gordon Mo" av Lars Saabye Christensen
  • "Ikke forlat meg - roman" av Stig Sæterbakken
  • "Natt til mørk morgen - noveller" av Ingvar Ambjørnsen