Kven er redd for Sonja Henie?

Samlaget 2002 Innbundet

I denne romanen er historia om Sonja Henie fortalt av ei kvinne som har skøytestjerna som helt, og som identifiserer seg med henne. Men forteljaren er sjølv ein mystisk og omskifteleg figur med si eiga historie, som blir fortalt i spenstige sprang, der Sonja Henies liv blir ein spegel for forteljaren, og dei vala ho tek.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2002

Omtalt person Sonja Henie

Vi søkjer det vakre fordi det vagt minner oss om det gode. Det er den einaste grunnen til at det finst nokon estetikk. Det er eit minne om noko som har gått tapt, men som sit i sansane som ein personleg kunnskap. Dette er noko alle gode musikarar kjenner på kroppen. For musikken har ofte opphavet sitt i eit klageskrik over eit smertefullt tap. Klageskriket blir ei bønn, og håpet i bønna gir støyten til musikken, som aldri kan gløyme opphavet sitt. I musikken er håp og tap sameina.

• "Sjølvmord i Skilpaddekafeen" av Ragnar Hovland
  • "Dr. Munks testamente - roman" av Ragnar Hovland