Bli med Arthur og Barna videre i den etterlengtede oppfølgeren til Bian Shen

Endelig er oppfølgeren til BIAN SHEN her! Torbjørn Øverland Amundsen ble nominert til Kulturdepartementets debutantpris for barne- og ungdomslitteratur i 2013 der juryen påpekte at «forfatteren spenner opp et stort og vidt lerret, og viser tydelige ambisjoner på vegne av teksten og sjangeren».
I Kelestriel viderefører Øverland Amundsen sitt store lerret og gjør det enda større. Vi møter «BARNA» en liten stund etter de dramatiske hendelsene i BIAN SHEN, og kampen for å avsløre planene til Paolo fortsetter. Innsatsen er høyere enn noensinne og Arthur, som ble den første av Barna til å bli eldre enn 14 år, må bruke sine nye evner til å både redde og ta liv.
Samtidig har en ny Vokter våknet opp i Tavlen og begynner å innse nøyaktig hvor mye som står på spill, og hvor mektig Tavlen er og kan bli.

Velkommen tilbake til Øverland Amundsens enorme univers, i en oppfølgerroman som ikke sparer på noe samtidig som den utfordrer tradisjonelle sjangerkonvensjoner. Andre bok i Bian Shen-trilogien er sterk science fiction for ungdom og voksne.

ISBN13 9788205468658

EAN 9788205468658

Serie Bian Shen (2)

Genre Fantasy

Fantasy, grøssere og Science-fiction - alt en leseglad ungdom kan finne på å lese
Passer for alder 13-100 år
Alle bøker er utgitt eller vil bli utgitt på Norsk - Og anbefales på det varmeste!

• "Svart som ibenholt" av Salla Simukka
  • "Rasp" av Mari Moen Holsve