Gift

lettleste krimnoveller

Forlagshuset 2019 E-bok

Har du noen gang tenkt på hva som kunne skjedd om du gikk til venstre i stedet for til høyre, om du takket ja i stedet for å takke nei eller om du hadde gjort det motsatte av hva fornuften fortalte deg?
Karakterene i Gift gjør ofte valg som andre vanligvis ville skygget unna. Dette fører dem opp i situasjoner som vi andre ikke havner i. Situasjoner som skaper mer spenning, som ofte gir muligheter for en slags gevinst, men som også har en bakside hvor man spiller russisk rulett med egen og andres fremtid.
Gift rommer 27 lettleste krimnoveller, hvor overdreven bruk av vold og blod er utelatt. Her er målet den finurlige vendingen på slutten ...

Forlag Forlagshuset

Utgivelsesår 2019

Genre Krim

Jan Erik Vik "Gift"

Har du noen ganger tenkt på hva som kunne skjedd om du gikk til venstre istedenfor høyre, om du takket ja istedenfor nei eller om du hadde gjort det motsatte av hva fornuften fortalte deg ?
Karakterene i <gift> gjør ofte et valg som andre vanlige ville skygget unna. Dette fører dem opp i situasjoner som vi andre ikke havner i. Situasjoner som skaper mer spenning, som ofte gir muligheter for en slags gevinst, men som også har en bakside hvor man spiller russisk rulett med egen og andres fremtid
<gift> rommer 27 lettleste Krimnoveller, hvor overdreven bruk av vold og blodet utelatt. Her er målet den finurlige vendingen på slutten.</gift></gift>

Denne novelle samlingen får du det fordatteren. lover 27 lettleste Krimnoveller med en uvanlig tvist vri på slutten. Novellene er lettleste og samtidig velskrevne. Passer fint for ungdommer for å få leselysten opp hos de. Passer fint på en hyttetur å høyt lesinge foran peisen. Jeg synes noveller er topp å lese når er lite tid for det som pauser, på bussen og lese lysten ikke er topp eller når er syk. Disse novellene anbefaler jeg andre til å lese å Jan-Erik er fult på høyde med etablerte forfattere jeg har lest noveller av
Novellene får en god firer av meg. Ser frem te flere noveller fra den kanten. En noe ukjent forfatter som fortjener å bli lest av flere
Boka er et leser eksemplar fra Forlagshuset i vest og forfatteren. Tusen takk for boka

• "Blodørn" av Helge Thime-Iversen
  • "Liten jente forsvunnet - kriminalroman" av Erling Greftegreff