Fanden på flat mark

historier frå Kviterussland

av (forfatter) og Per Anders Todal (illustratør).

Samlaget 2009 Innbundet

Boka handlar om Kviterussland og gjennom essay, reiseskildring og personportrett fortel forfattaren om eit land i statleg jerngrep, der sensur og overvaking gjennomsyrer samfunnet. Kviterussland er og eit land der folkespråk, moderne teater, rockemusikk og spirande nasjonalkjensle er ladd med uvanleg sterk, frigjerande kraft. Har litteraturliste.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2009

Omtalt sted Belarus

• "Gjennom et kaldt land" av Jáchym Topol
  • "Kanskje jeg kan bli diktator - en håndbok" av Mikal Hem
  • "Den usynlige krigen - reiser i Tsjetsjenia, Ingusjetia og Dagestan" av Aage Storm Borchgrevink
  • "Folket, det er meg - den europeiske høyrepopulismens vekst og framtid" av Simen Ekern
  • "De er ikke riktig kloke, de russerne - øyeblikksbilder fra Russland" av Anna-Lena Laurén
  • "Terrorens rike - hvordan en voldelig sekt fra den arabiske ørken radikaliserte islam" av Carl Schiøtz Wibye
  • "Dødsmarkene - Europa mellom Hitler og Stalin" av Timothy Snyder
  • "Den siste reisen til Phnom Penh" av Jesper Huor
  • "Historien om det som ikke skjedde - kontrafaktisk historie" av Øystein Sørensen
  • "Den store ml-boka - norsk maoisme sett nedenfra" av Jon Rognlien
  • "Ekstremismens tidsalder - det 20. århundrets historie 1914-1991" av Eric Hobsbawm
  • "Dømmer ikke" av Oliver H. Langeland