Dustefjerten og det store bekketeateret

av (forfatter) og Turi Frantze Lauenborg (illustratør).

Cappelen 1992 Innbundet

Det er seint på hausten og Dustefjerten har brent opp all veden. Det har ikkje Holesnusken, så han skrattar og ler medan han et på gamle brød. Så kjem Oktava og pratar om at dei må bli varme i hjarta! Kva tyder det? Ho fargar andungen grøn og seier han skal vera frosk, og Bollefisen vil ho kle om til prinsesse. Blir det noko varme av slikt? Og korfor står det to svære skor utfor Kavringreven sitt bakeri og konditori? Illustrert.

Forlag Cappelen

Utgivelsesår 1992

ISBN13 9788202137687

EAN 9788202137687

• Å halda hjarta varmt er nemlig viktig, sa Oktava.

Hjartene er kalde, og vinteren dett snart i hovudet på oss! Regnet er skrekkelig vått, og bekken er mørk og aleine i natta! Men vi skal fyra med teater, så hjartene blir varme igjen! Alt går over! Alt går over!

• "Dustefjerten" av Rune Belsvik
  • "Den store stilige Dustefjert-boka - ei samlebok om livet i det vesle landet ved bekken" av Rune Belsvik
  • "Noe til besvær" av Mark Haddon
  • "Lillebror og Knerten" av Anne-Cath. Vestly