Du kan få det bedre

forstå mer av deg selv og relasjonene dine

J.M. Stenersens forlag 2023 Innbundet

Egentlig burde det være enkelt å få det bedre: Drikk mindre. Spis sunnere. Snakk om det som plager deg. De som kommer til Peder Kjøs har prøvd mange slike tips, og endt opp med å føle seg verre, fordi de ikke har fått til det som virker så enkelt for andre.

Men når moren hans dør, opplever psykologen at han treger hjelp til å sortere i trådene som har floket seg sammen. Hvorfor var han ikke mer til stede når hun trengte ham? Hvorfor var det alltid en distanse mellom dem? Og hvordan forsoner han seg med at ting ble som de ble?

For å få det bedre med seg selv, tar den erfarne psykologen Peder Kjøs i bruk kunnskap, erfaringer og metoder han har opparbeidet seg gjennom sitt virke som terapeut. I denne nære og varme boken forteller han om hva som har hjulpet ham - i håp om at det også kan hjelpe deg.

Forlag J.M. Stenersens forlag

Utgivelsesår 2023

ISBN13 9788272018169

EAN 9788272018169

Genre Personlige beretninger

Omtalt person Peder Kjøs

• "Eg vil vere her - dikt til trøyst" av Olaug Nilssen
  • "Slipp meg fri - om terapien etter seksuelle overgrep og vold" av Angelica Kjos
  • "Det skjulte nettverket - farlige forbindelser mellom unge på nett" av Annemarte Moland
  • "Jakten på en serieovergriper" av Anne-Britt Harsem
  • "Er jeg på jorden som de sier - en innsideberetning fra lukket avdeling" av Marie Næss
  • "Hele verden skal elske oss - noveller" av Maria Børja
  • "Hjerteskog - kvenske dikt" av M. Seppola Simonsen
  • "De greske mytene - guder og helter fra de gamle fortellingene" av Inger Merete Hobbelstad
  • "Når jeg ser havet, slokner lyset - dikt" av Sumaya Jirde Ali
  • "Å løfte og bli løftet - ta vare på gnisten i deg selv og andre" av Bjørk Matheasdatter
  • "Atlas over u-oppdagede øyer - et hav av myter og mysterier, fantasier og bedrag" av Malachy Tallack
  • "Ordbok for overlevelse - om å bli voksen og overleve" av Ingeborg Senneset