Drømmer og drømmetydning

lær deg å tolke dine egne drømmer!

Pantagruel 2009 Innbundet

Boken svarer på spørsmål knyttet til søvn, drømmer og drømmetydning. Den inneholder en oversikt over drømmesymboler og deres betydning. Har kilder.

Tre inn i din egen drømmeverden! Boken åpner døren til underbevisstheten din og gir deg nøkkelen til å forstå dine egne drømmer. Har du noen gang lurt på hvorfor vi drømmer? Eller hvorfor drømmer ofte er så rare og uforståelige? Og drømmer vi egentlig selv om vi ikke husker noe om morgenen? I denne boken får du svar på spørsmål knyttet til søvn, drømmer og drømmetydning. Her vil du få gode og enkle verktøy som kan hjelpe deg til å tyde drømmene dine og lære mer om deg selv. Boken inneholder i tillegg en meget utfyllende oversikt over drømmesymboler og deres betydning. Denne boken åpner uante muligheter for deg som ønsker å lære mer om deg selv og drømmenes underfundige symbolikk. Få mer innsikt i ditt eget liv! Lær å tolke dine egne drømmer.

Forlag Pantagruel

Utgivelsesår 2009

Har vært borti drømmetydningsbøker som er mer nøyaktige, men hva vet jeg... LIgger som regel og sover når jeg drømmer, og kan sikkert bare ha drømt det jeg husker når jeg våkner, og da hender det som oftest at jeg glemer det meste..., Så boka kan være en 5-er uten at jeg vet det

• "Hemmeligheten - the secret" av Rhonda Byrne
  • "Profeten" av Kahlil Gibran